بهترین اسکی فضایی موجود در فروشگاه هایپر جیم:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دستگاه اسکی فضایی موجود در فروشگاه بزرگ هایپر جیم توضیح دهیم. به طور کلی اسکی فضایی  یا همان الپتیکال دارای معایب و مزایایی می باشند که شما با شناخت آن ها می توانید خرید مطمئن تری داشته باشید. این وسیله مربوط به ورزش های هوازی می باشد. به همین جهت بیش تر افراد از آن ها در راستای چربی سوزی، کاهش وزن، کالری سوزی و غیره استفاده می نمایند. شما با مطالعه ی معایب و مزایای اسکی فضایی می توانید خرید بهتری از فروشگاه هایپر جیم داشته باشید. فروشگاه هایپر جیم دارای انواعی از دستگاه اسکی فضایی می باشد، که شما می توانید آن ها را در قیاس با هم قرار داده و و خریداری نمایید.

اسکی فضایی می ‌تواند به طور دقیق میزان اکسیژن مصرف شده، میزان اسید لاکتیک تولید شده، تعداد ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و شدت تمرین شما را نشان دهد. این اندازه گیری ها می تواند به شما در راستای کاهش وزن کمک کند. افرادی که دچار بیماری‌ های مفصلی و استخوانی هستند، می توانند از این دستگاه استفاده کنند. بیماری ‌هایی نظیر: پوکی استخوان، پارگی ‌رباط، آرتروز و غیره همواره نمی ‌توانند از هر نوع وسیله ی ورزشی استفاده کنند. این در حالی است که اسکی فضایی بدون هیچ گونه آسیب رساندن به آن ها می تواند برای این بیماران مناسب بوده و در کنترل وزن آن ها نقش موثری داشته باشد. در این مقاله می خواهیم به بررسی مزیت های اسکی فضایی یا همان الپتیکال بپردازیم. خرید الپتیکال باشگاهی ر از سایت انجام دهید.

اسکی فضایی می تواند به شما در زمینه ی تمرین های قلبی و عروقی هوازی کمک کند. این وسیله شبیه ساز پیاده روی، دویدن یا استفاده از تردمیل می باشد. روی اسکی‌ فضایی دو پدال قرار دارد که شما پا های خود را روی آن ها قرار می دهید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 520
نمایش همه
علاقه مندی ها ()