خرید کتونی ورزشی از هایپر جیم و موارد مهم آن:

نکته ی مهم برای خرید کتونی ورزشی از هایپر جیم بررسی سایز پای شما می باشد. یک تصور غلط که برای افراد در جامعه پیش آمده است، عدم تغییر سایز پا در بزرگسالی می باشد. هرگز این امر درست نیست. توجه داشته باشید که برخی عوامل می ‌تواند در کوتاه مدت موجب تغییر سایز پای شما شود. مصرف زیاد نمک، چاق شدن، بارداری، انجام فعالیت های سنگین و غیره می توانند روی سایز کفش و یا سایز پای شما تاثیر بسزایی داشته باشد. به همین جهت اگر شما در سن ۱۴ سالگی شماره کفش ۳۸ را انتخاب می کردید و برایتان راحت نیز بود دلیلی ندارد که در سن ۳۰ سالگی همان سایز کفش را استفاده کنید. برای خرید کتونی ورزشی باید همواره مناسب ترین سایز آن را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که پا های شما صبح زود بعد از خواب و آخر شب می تواند متورم شده و افزایش سایز داشته باشد. پس ما به شما توصیه می‌ کنیم که برای امتحان کردن سایز پای خود و متناسب در نظر گرفتن پاهای خود با کتونی ورزشی حتماً در در ساعات ۱۱ صبح تا ۵ غروب این کار را انجام دهید. برای خرید کتونی ورزشی موردی که اهمیت دارد، پوشیدن یا نپوشیدن جوراب است. باید توجه داشته باشید که حتماً در زمان ورزش جوراب بپوشید چرا که فعالیت ‌های سنگین می توانند فشار زیادی را به پا های شما وارد نمایند. از این رو شما ممکن است دچار آسیب شوید و علاوه بر آن جوراب پوشیدن ممکن است موجب افزایش سایز پای شما شود. پس در هنگام خرید نیز باید حتماً کفش را با جوراب امتحان نمایید. علاوه بر آن پوشیدن جوراب به جمع و جور شدن پا های شما کمک خواهد کرد. به همین جهت فشار کم تری در زمان فعالیت و ورزش به پا های شما وارد خواهد شد.

خرید کتونی ورزشی از هایپر جیم:

 در هایپر جیم کارشناسانی وجود دارد که می ‌تواند به شما در راستای خرید کتونی ورزشی کمک کنند. مورد دیگری که برای خرید کتونی ورزشی مورد اهمیت است، این می باشد که هرگز نباید کفش های چند منظوره را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که کتونی ورزشی با کتونی که شما با آن به پیاده روی می پردازید و یا  سر کار می روید کاملآ متفاوت است. از این رو برای هر مکانی کفش های مناسب خود را خریداری نمایید. اگر افراد سلامتی پاهایشان برایشان مهم باشد، هرگز از کفش های چند منظوره استفاده نمی کنند چرا که این امر می تواند موجب آسیب شدید به مفاصل استخوان، پاهای شما و غیره شود. مورد بعدی برای خرید کتونی ورزشی آشنایی کامل شما با پاهای خود می باشد. توجه داشته باشید که تنها سایز پای شما برای خرید کتونی ورزشی لازم نیست. بلکه بایستی فرم پا های خود را نیز شناسایی نمایید. همه ی افراد در سرتاسر جهان از یک فرم پا برخوردار نمی باشند چرا که پا هایی با فرم مختلف دارند. به همین جهت شما ابتدا باید فرم پای خود را بشناسید و با توجه به فرم پای خود خرید کتونی ورزشی مانند  خرید کفش اسکیچرز بپردازید. مورد بعدی برای خرید کتونی ورزشی انتخاب برند می باشد. همواره هایپر جیم استاندارد ترین و معروف ترین کتونی های ورزشی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ممکن است که این کتونی های ورزشی برند بوده و یا برند نباشند اما این را بدانید که گول برند کفش ها را نخورید. اگرچه ممکن است برند کفشی معتبر بوده و باعث شود که آن کفش سال‌ های طولانی برای شما کار کند اما این امر نشان‌ دهنده ی این نیست که شما بتوانید با آن کفش راحت باشید و فعالیت‌ های روزمره ی خود را انجام دهید. پس هرگز گول ظاهر کفش‌ ها را نخورید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()