بهترین دوچرخه ثابت در هایپر جیم:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با دوچرخه ثابت توضیح دهیم. انواع دوچرخه ثابت در فروشگاه بزرگ هایپر جیم موجود می باشد که از استاندارد ترین معیار ها و متریال برخوردار است. دوچرخه ی ثابت در واقع یکی از انواع وسیله های ورزشی می باشد که مانند تردمیل ساکن بوده اما می‌ تواند باعث فعالیت شما گردد. عملکرد اصلی تمام دوچرخه های ثابت رکاب زدن روی آن می باشد. دوچرخه سواری یکی از تفریحات مورد علاقه برای بزرگ و کوچک است. از این رو بزرگسالان ممکن است برای دوچرخه زدن در خیابان احساس خجالت زدگی بکنند. علی الخصوص خانم ها که به این ورزش علاقه دارند ممکن است نتوانند در اجتماع و در فضای باز دوچرخه سواری نمایند. از این رو باید یک جایگزین مناسب برای آن داشته باشیم. دوچرخه ثابت می تواند جایگزین مناسبی برای این ورزش شیرین باشد. در شهر های بزرگ نظیر: تهران، شیراز، اصفهان که آلودگی هوا بسیار زیاد می باشد. معمولاً اگر افراد در فضای باز به فعالیت بپردازند، مسلماً بیش تر دچار آسیب خواهند شد. لذا این افراد باید در منزل با استفاده از وسیله های ورزشی خانگی نظیر: تردمیل و دوچرخه ثابت به فعالیت خود ادامه دهند. دوچرخه ثابت به خاطر ساختاری که دارد، نمی تواند موجب آسیب به مفاصل و زانو ها شود. عملکرد دوچرخه ثابت به این شکل است که فرد به روی زین دوچرخه ی ثابت می ‌نشیند و شروع به رکاب زدن می کند. با رکاب زدن جریان خون افزایش یافته و هم چنین میزان اکسیژن مصرفی سلول ها نیز افزایش خواهد یافت. از این رو ما در بدن چربی سوزی را خواهیم داشت. دوچرخه های ثابت موجود در فروشگاه هایپر جیم دارای ابعاد و مدل های مختلفی می باشند. به همین جهت شما با مقایسه ی آن ها می توانید مناسب ترین و بهترین آن را خریداری نمایید.

دوچرخه ثابت بهترین وسیله ی ورزشی برای سالمندان در هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم ثابت کنیم که دوچرخه ثابت بهترین وسیله ی ورزشی برای سالمندان می باشد. توجه داشته باشید که سالمندان توانایی ورزش کردن را ندارند از این رو باید یک فعالیت سبک برای آن ها در نظر گرفته شود. به طور کلی این افراد در صورتی که فعالیت شدید داشته باشند ممکن است استخوان ها و مفاصل شان دچار بیماری شود. از طرف دیگر نداشتن تحرک و فعالیت می تواند عارضه های قلبی عروقی و خونی را برای آن ها به بار بیاورد. از این رو شما می توانید با استفاده از دوچرخه ثابت باعث تصفیه خون، سلامت قلب و عروق خود و غیره شوید. این وسیله تنها برای افراد سالمند و کم توان نیست چرا که ورزشکاران نیز از این وسیله برای فرم دادن و هم چنین تقویت نمودن ماهیچه ها و عضلات خود استفاده می کنند. رکاب زدن می‌ تواند علاوه بر افزایش جریان خون باعث افزایش سلامتی دستگاه تنفسی افراد نیز شود. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی و کار کردن با دوچرخه ثابت نیاز به هیچ آموزشی ندارد. از این رو شما می توانید با استفاده از این دوچرخه ثابت به عنوان یک وسیله ی ورزشی خانگی به تناسب اندام برسید. دوچرخه ثابت هیچ محدودیتی ندارد لذا از کودکان گرفته تا افراد پیر و سالمند می توانند روی زین بنشینند و شروع به رکاب زدن کنند. به دو صورت شما می توانید از دوچرخه ی ثابت استفاده نمایید. افرادی که می خواهند چربی سوزی بیش تری داشته باشند می بایست به طور ایستاده و بدون نشستن روی زین شروع به پدال زدن کنند. این درحالی است که افراد کم توان تر می توانند روی زین بنشینند و به کاب زدن خود ادامه دهند. در واقع ورزش کردن می تواند برای همه افراد مفید و حائز اهمیت باشد اما برخی از افراد به فعالیت و ورزش علاقه ی بسیار زیادی دارند. به همین سبب می توانند از دوچرخه ثابت استفاده نمایند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()