بهترین ماساژور پا در هایپر جیم کدام است:

نوع دیگری از ماساژور پا وجود دارد که به نام ماساژور پا چوبی می باشد. همان طور که از نام آن مشخص است جنس آن از چوب بوده و دارای قیمت بسیار ارزانی است. این نوع ماساژ توسط نیروی برق کار نمی‌کند. بلکه به صورت غلطکی بوده و شما می توانید دو کف پای خود را روی آن قرار دهید سپس آن را عقب و جلو نمایید. این ماساژور پا دارای معایبی می باشد که از جمله آن ها می توان به صرف انرژی زیاد برای به حرکت درآوردن آن اشاره نمود. برخی از ماساژور ها وجود دارند که نام آن ها ماساژور مچ پا می باشد. یک جایگاه برای قرار دادن مچ روی این وسیله تعبیه شده است. بعد از قرار دادن مچ پای خود در جایگاه مخصوص می توانید آن را روشن نموده و با کلید های روی آن شدت و قدرت آن را تنظیم نمایید.

باید بدانید که قیمت خرید ماساژور در این نوع گران بوده ولی می ‌تواند بیشتر قسمت‌ های پای شما را که درگیر راه رفتن می شوند، ماساژ دهد. برخی دیگر وجود دارند که می توانند ساق پای شما را ماساژ دهند. این ماساژور پا نیز تقریباً دارای قیمت نسبتا گرانی است اما با این حال می ‌تواند بیش تر عضلات پا را درگیر خود کند و موجب رفع خستگی آن ها شود. در هر حال در هایپر جیم بسته به نوع نیاز شما انواعی از ماساژور های پا وجود دارد. شما می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب نموده و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرید. با خاطر این که فروشگاه هایپر جیم دارای یک سایت معتبر و بزرگ است. شما می توانید در این سایت تمام محصولات هایپر جیم از جمله ماساژور پا و انواع آن را مشاهده نمایید. در این فروشگاه مدل های بسیار متنوعی از ماساژور پا وجود دارد که شما می توانید آن ها را از نظر قیمت، مدل، کاربرد و غیره با یکدیگر مقایسه نمایید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 469
نمایش همه
علاقه مندی ها ()